Opintojakso

Näytä opetus
A380A0300 Introduction to Digital Marketing, 3 op 
Tunniste A380A0300  Voimassaolo 01.08.2019 -
Nimi Introduction to Digital Marketing  Nimilyhenne Introduction to 
Laajuus3 op   
TyyppiYleisopinnot  
LajiOpintojakso   
  ArvosteluasteikkoOpintojaksot 0-5,H,P 
  Jatko-opintokelpoinenei
    Voidaan suorittaa useastiei
Vastuuyksikkö LUT School of Business and Management (23E1) 

Opettajat
Nimi
Joel Mero 

Opintojakson kuvaus opinto-oppaan mukaan
Huom 

Location: Lappeenranta

 
Suoritusvuosi 

B.Sc. (Econ. & Bus. Adm.) 2

 
Periodi 

4

 
Opetuskieli 

English

 
Vastuuopettaja(t) 

Assistant Professor, D. Sc. (Econ. & Bus. Adm.), Joel Mero

 
Tavoitteet 

After completing the course, the student should be able to:

1. Define the key concepts of digital marketing.

2. Evaluate suitable digital marketing communication tactics to attract, convert, retain and grow customers.

3. Analyze digital analytics data and make data-driven insights.

 
Sisältö 

Web design, conversion optimization, content marketing search engine optimization, online advertising, social media marketing, web analytics.

 
Suoritustavat 

12h of lectures, 16h of article assignments, 40h of independent online learning, 7h of preparing for exam, 3h of written examination.

 
Kuulustelujärjestyksen mukainen tentti (Kyllä/Ei) 

Yes

 
Moodle-tentti (Kyllä/Ei) 

No

 
Exam-tentti (Kyllä/Ei) 

No

 
Arviointiskaala ja arviointimenetelmät 

0-5. Exam 100%, other assignments Pass/Fail

 
Oppimateriaalit 

Articles and online material informed/provided by the lecturer

 
Vaihto-opiskelijoille paikkoja? (Kyllä,paikkamäärä/Ei) 

max 15

 
Paikkoja avoimen yliopiston opiskelijoille? (Kyllä, paikkamäärä/Ei) 

max 15

 


Meneillään oleva ja tuleva opetus
Ei opetusta

Tulevat kuulustelut
Tarkasta kuulustelujärjestyksestä jos tässä ei näy kuulustelu mikä sinun mielestä pitäisi näkyä.
Voit myös hakea kuulusteluja vasemman valikon ILMOiTTAUDU TÄSTÄ -kohdasta.